mygametables.com Reviews
mygametables.com Contacts
If you know any contact information for mygametables.com, help other users by adding it.
Add new contacts
Disclaimer
This content is based on user-submitted reports. Scammers may misuse the names, websites, and contact details of legitimate businesses. The mention of a business does not necessarily indicate its involvement in fraudulent activity.
Website said immediate shipping then text said weeks
Still waiting to see if it even shows up, then I'll know if I need to do anything else about the item. Then 2 days later, today 2/Oct/2026, another company charged me $10.00 fraudulently for something else. I had to cancel my card.
Will update if needed if the item never comes or it's not what was advertised.
Is the site a scam??
Website charged me a fee I said no to
I emailed a guy named Jim about it and he told me it would be refunded. Then a few days later I see another charge from zapostore that I never approved. I had to cancel my card and dispute it.
It's been several days now and I still don't have what I ordered. At this point I don't think I'm going to get it.
Bought shoes
Hello Cindy, (9/7/26 email to me)
Please accept our sincere apologies for the delayed response, as our team needed additional time to carefully review your concern.
We're very sorry to hear that the item did not meet your expectations. We completely understand your disappointment and truly appreciate you bringing this to our attention.
After reviewing your case, we have arranged for your refund to be processed. You will receive a separate confirmation email once the refund has been completed on our end. Please allow 3–8 business days for the refunded amount to appear in your account, depending on your bank or payment provider.
If you still receive the item, there is no need to return it. You may keep it or dispose of it if you no longer wish to use it.
We truly appreciate your patience and understanding. If you have any further questions or need additional assistance, please don't hesitate to reach out.
Best regards,
Vhanie
I ordered shoes.
I think this website is a scam.
Their email:
You have received a refund
Total amount refunded: $83.87 USD. It may take up to 10 days for this refund to appear in your account.
I'm still waiting for refund.
MyGamesTables is a Scam
Bought leather repair cream and got card fraud alert
The website is mygametables.com and it says they're in WY. I didn't lose any money since the charges were blocked but still. I was just trying to buy some leather cream and now I gotta deal with this.
Ordered a nebulizer and got a subscription I never signed up for
Then on August 2, 2026 I get a fraud alert from my bank. RELZOTECH was trying to bill me $39.99. So I called mygametables.com again. This time they said I signed up for a monthly subscription for $39.99. I definitely did not do that. They said they would refund it and cancel the subscription. But now I'm worried it will happen again so I think I have to cancel my card. That means updating a bunch of accounts which is such a pain.